Czym jest SiteCall? Jak działa?

W obecnych czasach właściwie każda firma posiada własną stronę internetową. Trudno sobie wyobrazić, by móc być konkurencyjnym na rynku bez posługiwania się nowoczesnymi narzędziami, które oferuje Internet. Posiadanie własnej witryny umożliwia przede wszystkim pokazanie czym zajmuje się dana firma oraz jaką posiada ofertę. Każdego dnia witryny internetowe odwiedza bardzo duża liczba osób. Wśród nich znajdują się potencjalni klienci, których być może zainteresuje oferta umieszczona na stronie. Niestety znaczna część z tych osób może zrezygnować z zakupu usługi lub produktu, ponieważ nie uzyska natychmiastowo odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Co zrobić żeby tak się nie stało? Odpowiedzią może być SiteCall – http://site-call.pl/o-sitecall/.

Czym jest SiteCall?

By nie tracić potencjalnych klientów, a co za tym idzie nie zmniejszać zysków swojej firmy, warto zainteresować się pojęciem SiteCall. Czym jest SiteCall? Jest to narzędzie umożliwiające klientom zamówienie bezpłatnej rozmowy z pracownikiem firmy.

Jak działa SiteCall?

SiteCall jest bardzo prostym narzędziem. Czym jest SiteCall? Jest to kod, umieszczony w kodzie źródłowym strony internetowej. Umieszczenie kodu sprawi, że na witrynie pojawi się graficzny interfejs w postaci słuchawki. Umożliwi to osobie korzystającej ze strony, kliknięcie w ikonę słuchawki, co spowoduje wyświetlenie formularza, w którym użytkownik zostanie poproszony o pozostawienie swojego numeru telefonu. Kiedy już użytkownik pozostawi swoje dane, pracownik firmy otrzyma o tym informację i będzie mógł automatycznie połączyć się z klientem.

Dzięki temu można uzyskać kontakt do klienta, który zainteresowany jest zakupem danego produktu lub też uzyskaniem dostępu do usługi. Bez wątpienia może się to przyczynić się do zwiększenia sprzedaży.

Co można zyskać dzięki SiteCall?

SiteCall może przyczynić się do udoskonalenia firmy na różnych płaszczyznach. Przede wszystkim umożliwia uzyskanie prostego kontaktu. Potencjalny klient może skontaktować się z firmą w dowolnym momencie. Oczywiście nie wszystkie przedsiębiorstwa pracują 7 dni w tygodniu. Jeżeli dojdzie do sytuacji, w której klient skorzysta z funkcji SiteCall poza godzinami pracy, zostanie o tym poinformowany i będzie można się z nim skontaktować w godzinach pracy firmy.

Prosty sposób kontaktu daje podstawę do wysokiej jakości obsługi klienta. Należy zwrócić uwagę na fakt, że o konkurencyjności danej firmy na rynku, świadczą różne elementy. Oczywiście, kluczowa jest jakość świadczonych usług, bądź sprzedawanych towarów. Jednak nawet najlepsze towary nie obronią się, jeśli obsługa klienta będzie na fatalnym poziomie. Klienci bowiem coraz częściej zwracają uwagę na fakt, czy sposób kontaktu ze sprzedającym jest łatwy i sprawny. Chcą uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące towaru lub ewentualnych reklamacji. Dobry kontakt z klientem, wzmacnia więzi, buduje dobre zdanie o firmie i jest podstawą w budowaniu silnej marki.

Podstawowym zdaniem prowadzenia każdej działalności jest uzyskiwanie zysków. Szczególnie dotyczy to sprzedaży towarów i usług. Kontakt z klientem jest podstawowym narzędziem do tego, by sprzedaż i uzyskiwane zyski rosły. Prosty kontakt za pomocą SiteCall, z pewnością przyczyni się do tego, że liczba zapytań będzie znacznie większa. Większa liczba zapytań, skutkuje większą ilością przeprowadzonych z klientami rozmów, co z kolei przekłada się na wzrost sprzedaży i uzyskanych zysków.

Można więc zadać pytanie, czym jest SiteCall? To droga do rozwoju własnej działalności i sposób na uzyskanie większych przychodów. Z pewnością warto wykorzystać tą metodę i przekonać się czy przyniesie wymierne korzyści. Często można spotkać się z możliwością bezpłatnego skorzystania z usługi SiteCall w wersji testowej. Umożliwia to przekonanie się jakie przynosi to efekty. Po porównaniu ilości zapytań potencjalnych klientów, przed i po wdrożeniu usługi SiteCall, można zdecydować się na wykupienie usługi i wprowadzenie jej na stałe na własną stronę internetową, prezentującą usługi świadczone przez firmę.