Chcesz zwiększyć sprzedaż? Zainwestuj w oprogramowanie helpdesk

Prowadzisz średniej wielkości, a nawet dużą firmę? Zainwestuj w oprogramowanie helpdesk. Dzięki temu będziesz w stanie sprawie obsługiwać wiele połączeń, prowadzić skuteczne kampanii sprzedażowej i monitorować ich skuteczność. Dowiedz się jak to działa.

Brak utraconych leadów, większa skuteczność sprzedaży

Nowoczesne systemy to duża pomoc w sprzedaży. Przede wszystkim, zapobiega ilości utracanych leadow. W przypadku, gdy klient z różnych powodów rezygnuje z połączenia lub tez w trakcie rozmowy pojawiają się problemy techniczne, oprogramowanie helpdesk automatycznie do niego oddzwania. Dzięki temu nie ma problemu z utraconymi leadami, co ma bardzo duże znaczenie. Nigdy nie wiemy, czy osoba, która nie dodzwoniła się do firmy nie okaże się strategicznym klientem. Tego nie da się przewidzieć, dlatego też każdy kontakt jest na wagę złota. Bardzo ważna jest więc funkcja call back, która polega na automatycznym oddzwanianiu. Bez nowoczesnych rozwiązań nie można wiele takich rozmów byłoby utraconych. Oprócz tego oprogramowanie helpdesk bardzo pomaga w nawiązaniu wspólnego języka z klientem. Konsultanci mają bowiem do dyspozycji bazę wszystkich rekordów. Bez trudu mogą sprawdzić przeprowadzone transakcje oraz czytać pozostawione notatki po każdej z rozmów. Mają też dostęp do pełnej historii korespondencji, wszystkich wysłanych maili i wielu innych rzeczy. Dzięki temu są w stanie zaproponować ofertę dostosowaną do potrzeb i indywidualnych preferencji klienta. To znacznie zwiększa współczynnik konwersji. Klientowi jest bowiem łatwiej podjąć decyzję, kiedy otrzymuje taki produkt, jaki chce. Poza tym, spersonalizowany kontakt wzbudza jego zaufanie i wpływa na jego decyzyjność.

Monitoruj efekty prowadzonych kampanii z dowolnego miejsca

Dużą zaleta nowoczesnych systemów stosowanych w działach contact center jest możliwość monitorowania efektów pracy z dowolnego miejsca. Tym sposobem można bardzo wiele osiągnąć. Co ważne, nie trzeba być w biurze, by sprawdzać wydajność konsultantów i ilość podpisanych umów. Te wszystkie dane są w systemie, który działają w chmurze cyfrowej. Dzięki temu prowadzone działania marketingowe są dużo skuteczniejsze. Można w każdej chwili zmienić cele kampania, przypisać klientów do konkretnych działów lub osób. Można tez popracować nad skryptem rozmów, dzięki któremu wiele rozmów z pewnością skończy się z pozytywnym efektem. To bardzo dużo zmienia. Taka bieżąca kontrola nad sytuacją pozwala wysoko stawiać poprzeczkę i skutecznie podnieść współczynnik konwersji.